Dani im TV

Ja es ist noch nicht ganz so weit, aber wer weiss…
Vor 2 Tagen erreichte mich folgende Email:

Hallo Dani,
wir sind eine Filmproduktionsfirma aus München und recherchieren für das deutsche Fernsehen Reportagen. Durch Zufall sidn wir auf deine Homepage gestoßen und würden gern mehr über dich erfahren. Evtl. würden wir dann eine reportage über deine geschichte drehen. Würden uns sehr freuen, wenn du dich mal bei uns meldest.

Genau darüber habe ich in der Schweiz noch witze gemacht. Und siehe da. Es interessiert sich tatsächlich jemand für mich…

Dani Schenker

Bei slideaway schreibe ich über das Leben, das Reisen und das Auswandern. Hier bekommst du auch Costa Rica-Infos aus erster Hand.

4 thoughts on “Dani im TV

  1. He nai !!!

    Der Auswanderer !!! Verruckti Gschicht. Aber spannend und interessant wärs uf jede Fall. Ich hätt nüt drgege, wenn ich e Reportage über di, schön gemütlich deheim vor em TV könnt luege. Allerdings wär i am liebschte diräggt live bi dir! Das wär super !
    Hesch e Yladig kriegt vom Dave 202 Solo in Züri !! Mit special Guest Cosmic Gate !!Das goht morn am Samschtig ab.
    Hesch au e Rächnig kriegt! Bundesschtür ! Aber die kann i denn zahle, wenn dini Abrächnig kunnt, du hesch jo gnueg voruszahlt!
    Dr Dieter Hug kunnt morn au an mis Feschtli !!! Dr Martin und dr Mirco wohne jetzt in Seewen obe. Und dr allerneuscht hesch sicher noni ghört!! Dr Rene Rohrbach isch deheim uszoge!!! Das sin Neuigkeite us Basel !!! Liebi Griess und bis bald! Mam

  2. Danke Falki… Ich glaube aber irgendwie nicht, dass die was bezahlen… mal sehen… ich muss mich mal melden.

    Jo das sin news… und das weiss jez nid numme ich, sondern au mini anderer 60 millione Blogläser…

    Vom vrdammte dave0815 bechum i doch sit johre jedi wuche e special-irgendwas-scheisse… 😉

  3. Feliz Pascua!!!!Conejito de Pascua !Dä muesch denn no sueche gäll!!!Liebi Griess us em verschneite Basel !!!! Mamasita

Comments are closed.