Und wieder zurück in Bocas del Toro

Steve ist ja nun erst am Montag in San Jose angekommen. Am Abend haben wir natürlich gleich einen drauf gemacht. Wir waren im Quartel bis in die frühen Morgenstunden. Als wir um 4 Uhr morgens nach Hause kamen, entschieden wir uns nicht mehr schlafen zu gehen, da wir um 6 Uhr auf den Bus wollten und somit das Haus um 5:15 verlassen mussten. So schliefen wir dann ein wenig im Bus nach Puerto Viejo, wo wir eine Nacht blieben. In meiner neuen Stamm-Unterkunft, im Vista Verde.

Am Mittwoch gings dann weiter nach Bocas del Toro, natürlich wieder in die Aqua Lounge… Die Party am Abend (jeden Mittwoch ist Ladysnight in der Aqua Lounge) war super cool. Wieder sau viel Leute auf der Lounge, coole Musik und ein bisschen getrunken wurde natürlich auch.

Jetzt sind wir immer noch hier und Morgen fahren wir zurück nach San Jose. Ich muss an ein Geburtstagsfest 🙂

Leider haben wir das Ladegerät für die Kamera in San Jose vergessen, somit gibts im Moment keine neuen Bilder mehr. Nächste Woche dann wieder… Dann planen wir übrigens einen Wagen zu Mieten und ein bisschen durch Costa Rica zu fahren. Dann werde ich natürlich die Mietwagen Suchmaschine mal richtig testen.

13 comments

  1. Alex sagt:

    Sali Dani

    War vor kurzem für 3 1/2 Wochen (viel zu wenig) im schönen Costa Rica und habe vorher und jetzt auch Dein Blog verfolgt.Sehr interessant, würde mich aber freuen, wenn Du mehr über Deine Erlebnisse ÜBER das Land und seine Leute berichten würdest. Ich für meinen Teil finde auch kleine, für Dich vielleicht bereits als Alltag abgestempelte Erlebnisse trotzdem noch interessant. Mach weiter und viel Spass !!!! Gruss Alex

  2. Anonymous sagt:

    Hei Dani hola !
    Mir hän e superschöns Pfingschtfeschtli gha. S’Wätter isch genial gsi. Mir hän nit eimol miesse inezügle. Aber s’allerschönste isch gsi, dass s’Fabienne und ihre Ma (dr Daniel) mit ihrem Sohn verbi ko sin. är isch am 5.Mai uff d’Wält ko. Hesch das mittlerwile au mitkriegt? Es isch e Sidebolle. So winzig……!!! Numme grad 2.8 kg schwär und 48 cm lang. Alli löhn di lo griesse. Dr Georges und d’Marianne. Dis Gotti und d’BeachBoys. S’Fränzi und dr Otti. S’Strizi und dr Marcel wo au gli Nochwuchs bekömme. S’gliche gilt für dr Andi und Katja. Liebi Griess au vo dr Kathrin und em Günther und notürlich vom Beline.

    Liebi Griess und bis bald Mam

  3. dani sagt:

    hola mam!
    que bueno! do wär i notürlich au gärn drbi gsi!

    merci fürd griess!

    greez
    dani

  4. Carmen sagt:

    Hi, zufaellig in quepos????? Hier spricht man von euch…. ganz lieben Gruss von allen und wir hoffen euch gehts gut, war ne coole Zeit in bocas, vielleicht sieht man sich ja hier,
    hasta luego

  5. Huber Walter sagt:

    Versuche einen Gruss durchzugeben. Viel Vergnügen. Ww.H.

  6. Mam sagt:

    Hallo Dani
    Jetzt gohts Schlag uf Schlag. Am Samschtig hani 2 Informatik-Priefige.
    Und bis zum Start vo dr Euro am 7. Juni, je 2 English und 2 Dütschpriefige und denn no 1 Volkswirtschaftspriefig. Du gsesch, au mir wirds nit langwilig. Hesch dr Gruess vom Herr Huber gläse? Ich ha ihm dini Blogadrässe gäh. Ich bi am Pfingschtmändig bi Huebers yglade gsi. Notürlich sell ich dir vo Ihne Griess usrichte. Und ? Isch allles ok bi dir ?Wenn kunsch heim? Liebi Griess und bis bald Mam

  7. dani sagt:

    hola!
    klar hani das gseh 🙂 do hani rächt gstunt… hehe…
    merci fürd griess…

    kei ahnig wenn i hei chum… s gfallt mr doch grad so do 😉

    notürlich gohts mir wunderbar 🙂 dr steve goht in 2 däg wieder. denn hani wieder zit zum do öpis schriebe und bilder ufelade…

    gruess
    dani

  8. Dr. von Gnägitschen sagt:

    I ha schoh gmaint es git keini Posts mehr,
    well dr Steef vliecht irgendwie im Suff uf di iBook gflooge isch, druff kotzt oder ins Meer gworfe het! 😉

    Dr Steve chönti doch wenn är mol nüechtern isch e Gast-Blog-Ihtrag mache… ( das ich immer so Sache muess sage 🙂 )

    Das muess jo ganz brutal usghartet si mit dir und em Steef dört äne!!!
    Gits Föteli?

    Gruess

  9. Mam sagt:

    Hola amigo

    dä Gnägitsch oder wie dä heisst, isch eifach cool. Ich muess immer lache ab däm sine Comments!!!!!! !!!

  10. […] mitlerweile wieder in der Schweiz sein. Nun habe ich mal wieder Zeit zum schreiben. Wie im letzten Bericht angekündigt habe wir uns in San Jose ein Auto gemietet, mit welchem wir eine Woche lang die […]

  11. Mam sagt:

    Hola amigo
    was isch los? Lebst du noch? oder……! Ich ha scho lang nüt meh neus ghört vo dir ! Isch alles guet bi dir? Bitte melde dich !!
    Liebi Griess Mam

  12. dani sagt:

    klaro… alles ok! ha grad e biz viel ztue… aber gli chunnt no dr räscht vom costa rica trip… 🙂

    gruess
    dani

  13. Mam sagt:

    Hola Danilo
    Ah, super! Ich freu mi scho uf witeri Bricht! Ich ha grad kürzlich nomol diê Fotene mit dr Yacht agluegt. Bsunders guet gfallt mir das Foti mit däne Kinder wo am Strand spiele. E wunderbari Stimmig hesch dört igfange! Griessli Mam