Meine Spanisch Lehrerin

p1090003.JPG

Klasse Bild… Haha…

Sie heisst Gabi… So nebenbei gesagt…

Dani Schenker

Bei slideaway schreibe ich über das Leben, das Reisen und das Auswandern. Hier bekommst du auch Costa Rica-Infos aus erster Hand.

7 thoughts on “Meine Spanisch Lehrerin

  1. gabi – so so…

    ich habe in san jose auch eine spanischlehrerin gefunden. die ersten zwei nächte unseres aufenthalts verbrachten wir im hotel del ray und abends an der blue merlin bar im ground floor… – übrigens haben die dort jedes jahr ein cooles t-shirt von der bar im angebot! einfach fragen, wenn du es nirgends siehst.

    viel spass beim spanisch lernen :-))

  2. Hoi Dani
    find i toll das Du es gmacht hesch 🙂 Spanisch Lehrne in Mittelamerika, tolls Wetter, tolli Lehrin 😉 aber so richtig glaube chan i es noni immer ;-(
    Keep Cool
    LG Martin

  3. Hola Dani
    wie gohts dir ? Was isch das für es Gfühl, wenn me nach 2 Wuche Ferie genau weiss, me muess noni ans Koffer packe dängge ?? Das isch sicher e super mega geils Gfühl. Oder ischs dir scho langwilig? Ich glaubs zwar nit. So wien ich di kenn. Und wie gohts mit em Spanischunterricht? Ich ha dini Fotene vo diner Spanisch-Lehrerin im Gschäft zeigt. Jetzt wänn alli Männer au nach Costa Rica go spanisch lerne. Komisch gäll………!!!!!!!
    Bi mir isch alles wie immer. Ich sött eigentlich jede Obe lerne. Aber ebbe, ich schaff das nit immer. Grad jetzt könnt ich di guet bruche als PC- Beroter. Mir lerne jetzt viel Theoretische Sache vom PC. Ich ha e riese Buff mit all däne Abkürzige vo ASCII, BAT, BIOS, DPI, EIDE, PPT, RAM, SCSI, TXT, ZIP u.s.w. Verschtand im grosse und ganze nur Bahnhof.Aber sunsch gohts mir guet. Ich freu mi jedesmol, wenn ich öbbis vo dir ka läse oder luege.

    Liebi Griess Mam

  4. hoi mam! mir gohts wunderbar 🙂 und ich weiss doch eh nümm wie das isch wenn me nach 2 wuche wieder hei muess… so churz bin i scho lang nümm i de ferie gsi 😉

    langwilig ischs mir notürlich nonig… s problem isch eher das es mir zwenig langwilig isch, zum mi ins spanisch lerne z flüchte 😉

    es het halt jede dag neui intressanti lüt di im hostel… 🙂 s wird zit, dass ich mr e wohnig, also e wg suech 🙂 das isch die einzig gschiedi lösig…

    liebe gruess
    dani

Comments are closed.